Розвʼязування рівнянь – процес не такий вже й простий, адже кожен із цих виразів містить у собі відразу кілька математичних дій, досить багато чисел, а невідомий елемент може ховатись по обидва боки від знаку рівності. Однак, хоча для того, аби навчитись розвʼязувати рівняння, й необхідна практика, насправді одноманітні завдання, де учень просто знаходить корінь рівняння за рівнянням, можуть привести лише до того, що дитина знудиться та втратить цікавість до теми. Тому завдання, які належать до цього циклу, мають бути різноманітними. Часто цього вдається досягти за рахунок ігрових елементів, ілюстрацій тощо. Однак, тема рівнянь досить багатоелементна, аби зацікавити дитину самою лише механікою виконання різних завдань. Зокрема, ця вправа пропонує учневі знайти корінь рівняння – нового для кожного наступного етапу. На відміну від попередньої вправи, ці рівняння не будуть навіть особливо великими. Однак, у ході його виконання дитина, по-перше, працюватиме з дробами, а по-друге, ще й працюватиме із числами, що можуть мати різне положення на числовій прямій відносно нуля, тобто з такими, що мають знаком «мінус». Отже, на екрані на кожному етапі міститься зображення нового такого рівняння. Під ним міститься каркас відповіді, розташування порожніх клітин в якому як би натякає на те, чим саме є корінь: дробом або цілим чином, має перед ним стояти знак «мінус» чи ні. Дитина аналізує рівняння. Особливих обчислень робити не доведеться. Натомість школяр має зрозуміти, яка саме дія може допомогти знайти невідомий корінь. Наприклад, необхідно знайти протилежне число, тобто таке саме, як й наявне, але з іншим знаком тощо. Якщо відоме число – дріб, то і його протилежність буде дробом з тотожним цифровим складом й іншим знаком.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.